Ciekawe szkolenia dla pracowników z branży weterynaryjnej
Praca ze zwierzętami wiąże się z dużą odpowiedzialnością za podejmowane decyzje. Managerowie muszą dbać o organizację pracy w klinice, biorą udział w przetargach i zarządzają finansami. Weterynarze mają stały kontakt z klientami i powinni mieć dobre podejście do zwierząt, by móc odpowiednio zaopiekować się psem, kotem, kanarkiem czy królikiem. A jakie szkolenia i warsztaty mogą być przydatne w tej pracy?
Warsztaty z kompetencji miękkich
Praca w klinice weterynaryjnej może być bardzo stresująca, ponieważ od trafnie postawionej diagnozy będzie zależało zdrowie i życie pacjentów. Warsztaty z kompetencji miękkich przeprowadzone przez doświadczonego eksperta, to doskonały sposób, by zadbać o dobre samopoczucie pracowników i wzmocnić ich pewność siebie w kontakcie z klientem. Podczas zajęć uczestnicy nauczą się rozpoznawać swoje stany emocjonalne i poznają skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem. Celem szkolenia jest również popracowanie nad konstruktywną komunikacją z klientem i wypracowanie prawidłowych nawyków, które zwiększą wydajność w miejscu pracy.
Szkolenia menedżerskie
Właściciele lecznic to osoby, które muszą pełnić kilka różnych funkcji naraz. Managerowie często mają problem z delegowaniem obowiązków i zbyt wiele rzeczy chcą zrobić we własnym zakresie. W efekcie zawsze brakuje im czasu i żyją w ciągłym pośpiechu. Szkolenie menedżerskie zostało stworzone specjalnie z myślą o właścicielach lecznic, którzy chcą się nauczyć efektywnego zarządzania zespołem i prawidłowej komunikacji z poszczególnymi pracownikami. Zajęcia odbywają się w przyjaznej atmosferze i dotykają ważnych obszarów, które mają bezpośrednie przełożenie na wykonywanie zawodu managera kliniki weterynaryjnej.
Kiedy warto zapisać się na dedykowane szkolenia?
Szkolenia dla pracowników z branży weterynaryjnej mogą pomóc w stworzeniu pozytywnej atmosfery w pracy i korzystnie wpłyną na relacje między pracownikami. W zawodzie weterynarza wypalenie zawodowe zdarza się bardzo często, szczególnie jeśli do kliniki trafia wiele trudnych przypadków, wobec których lekarz czuje się bezsilny. Dlatego to ważne, by dbać o satysfakcję z pracy weterynarza i inwestować w jego rozwój.
Stawiając przed pracownikiem ciekawe wyzwania, można sprawić, że zmieni swoje nastawienie do pracy i będzie do niej chętnie przychodził. W budowaniu pozytywnego wizerunku kliniki pomocny może być udział w szkoleniach i warsztatach, dzięki którym pracownicy i managerowie nauczą się, jak poprawnie komunikować się z klientami oraz jak zadbać o własne samopoczucie.